Tuesday, June 21, 2011

~~ dEngaN lafAz bismiLLah.. ~~

assalamulaikum smue... smoge b'sma2 kte brada d'dalam keadaan yg m'dapat rhmat & kberktan dripda Nya... =)... hurmmmm,,cpat sunguh mse b'lalu...pjam celik dah smngu lbeyh arwah atok meningal kan kmi smue utk b'tmu dgn yg Maha Pencipta...seakan tidk p'cya dgn tkdir yg d'lalui oleh kmi smue,,nmun aper pon jue aku & ahli kluarga yg len prlu m'redhakan pmergian arwah atok..hnya knangan b'sma nyer menemani khidupan s'arian kmi d'sni & hnya doa yg b'terusan dri kmi smue yg mmpu kmi sdekahkan....stiap saat yg d'lalui m'igtakan aku kpada nya,,ya Allah,,Engkau kuatkan lah hati hamba2 Mu ini... ^^ arwah atok seorang yg amt pnyayang,,dia adlah slah seorng insan yg amat ku rapat sjak aku kcik lgi...tidak m'rse bosan m'lyan karenah cucu2 nya...nmun dlm mse yg sme seorang yg tgas dlam m'didik ank2 & cucu2 nya spaya m'jdi insn yg b'guna pda dri sndri,,agma,,kluarga & bngsa...smoge roh arwah atok d'tmpat kn d'klangan org2 yg b'iman...aminnn....al-Fatihah....setiap yg idup pasti akn mnemui mati...itu jnji Allah s.w.t...

dalam melalui tkdir dgn ktiadaan arwah atok lgi d'sisi...aku d'kurniakan kgembiraan oleh Allah s.w.t....kgembiraan yg ku rsekan adlah hsil kjyaan ku dalam peperiksaan smester akhir 4 yg lpas,,tidak ku sngka akn m'dapat rzki ini...pointer ku nek m'dadak,,3.88 scara tidak lnsung m'naikan CGPA ku 3.47.....ya Allah,,ku pnjatkan rse syukur yg tdak t'hingga dgn kurniaan Mu ini...& tidk ku lpekan jue kpda merka2 yg sntiase b'sma aku dlam keadaan snng & susah,,,tidak hnti2 m'brikan sokongn & bmbingan kpda ku utk trus m'jdi org yg b'jya....especially kpada ayah & mama,,ksih syang...didikan...nsihat klian yg amat b'guna m'jdi kan aku insn yg mmpu b'dri d'kaki sndri...mmpu b'usha sndri,,tnpa memikrkan rse putus asa...inilah hadiah buat klian b'dua wlupon ie blom mmpu m'blaz jsa dlam m'bsarkan aku...nmun sdkit sbnyk aku dpt m'buatkan klian gmbira dgn brita ini....mudhan aku mmpu trus m'cpai cita2 yg brada dlam gngman...& m'jadi teladan yg t'bek kpada adik2 ku....tiada ape yg musthil,,Allah tidak akan m'ubah nasib sesuatu kaum itu melainkan mereka b'usha mengubah nsib mereka...kta2 ini akan trus ku jdikan pgangan.. ^^

No comments:

Post a Comment