Friday, October 21, 2011

share same2... ^^

‎~♥♥..Kadang kala, langkah kaki saya juga BENGKOK, terpesong dari TUJUAN yang asal..saya HARAP di kala itu, kamu dapat MENARIK saya kembali ke jalan yang LURUS ini, kamu pun nak masuk SYURGA bukan? saat saya TERLEKA nanti, berilah PERINGATAN kepada saya..saya harap saat itu nanti, kamu juga dapat MEMANDANG saya dengan penuh KASIH SAYANG..dengan penuh rasa BERHARAP, untuk MELANGKAH ke syurga bersama-sama dengan saya..tolong jangan TINGGALKAN saya terumbang ambing saat itu, tolong BETULKAN saya, tolong PIMPIN saya..♥♥~


>>> Sahabat, tanda CINTA saya adalah selalu MENDOAKANmu, saya nak masuk SYURGA dengan kamu..(✿◠‿◠)


by : Lelaki Soleh Idaman Wanita Solehah...


~✿..PERKARA yang TERINDAH dari seorang WANITA bukan pada saat ia TERSENYUM bahagia tetapi di saat butiran AIR MATA jatuh dalam DOA..bukan kerana KATA-KATA yang indah tetapi saat dia DIAM dalam ZIKIR..bukan kerana kecantikannya yang mempesona tetapi RUKUK dan SUJUDNYA yang tiada henti..maka dialah PERMATA yang dirindu & EMBUN yang dinanti, bahkan BIDADARI SYURGA pun cemburu padanya..✿~

(✿◠‿◠)


Allah yg menggerakkn kita mampu tersenyum walau dalam keadaan menangis Tempat bertahan ketika kita hendak menyerah
Tempat berdoa ketika hilang tempat mengadu & ketika semua orang menjauh Tempat untuk kembali bangkit sekalipun hati kita telah hancur berkali-kali
Tempat untuk tetap mengerti ketika tak ada satupun terlihat memberi erti dn semangat
Segala sesuatu yg terjadi Allah lebih memahami hati kita mlebihi diri kita sendiri..

No comments:

Post a Comment